sâmbătă, 17 decembrie 2011

Ningeam...

De când tot merg,cresc licheni deşi pe mine
aşa cum muşchiul pe copaci bătrâni.
Străbat încet meleaguri noi,străine,
împovărată de anii mulţi,hapsâni.

Nu mai văd munţi semeţi,plaiuri tihnite,
doar câţiva oameni ies în drumul meu
şi-s ncruntaţi şi au figuri lihnite
parcă ar fi supuşii unui zmeu.

 
                                                                                                                                            Ţinut bătut de vânt şi promoroacă,
                                                                                                                                                  se lasă noaptea-n el ca într-un fiord.
Parcă-n alt veac lăsat-am râs şi joacă,
ajuns-am,cred, pe-un ţărm final,în nord.

Eu îmi coninuu drumul meu în veghe
cătind în noapte o făclie-n geam.
Trecut-am de şaizeci şi opt de leghe;
În tundra vârstei mele-n vis,ningeam...

Un comentariu: