joi, 15 decembrie 2011

Clipa şi semnul - IV

E dimineaţă.Aglomeraţie la autobuz ca de obicei.Încerc să mă obişnuiesc cu gândul că mai e încă mult până la vacanţa de sărbători,perioadă în care n-am să mai simt cum mă împinge cineva care nu vrea să întârzie la şcoală.De ce oare nu se suplimentează măcar în orele de vârf numărul de trenuri?Ar fi un pas spre civilizaţie!
Mă trezesc din visare auzind că soseşte autobuzul.Ridic privirea şi în faţa mea văd: "Ai timp să te gândeşti,nu te grăbeşte nimeni !" La ce să mă gândesc?La nemulţumirile pe care le am datorită alegerilor mele de până acum?La deciziile pe care e timpul să le iau ca să-mi îndrept greşelile?Dacă cineva mi-a arătat că e cazul să am răbdare în luarea deciziilor,înseamna că este vorba despre ceva foarte important pentru mine acum.

Vreau să nu mai simt singurătatea în 2,vreau să am puterea de a elimina acest chin.Dar trebuie să mă gândesc bine dacă,alegând o anumită cale,consecinţele nu vor fi mai greu de suportat.Am timp! Cu siguranţă.
Timpul a trecut şi ,pentru că mai trebuia să învăţ ceva,a apărut: "Stilul determină alegerea!"

Sunt un om modest,ceea ce contrastează cu profilul fetei din reclamă,care are un stil de viaţă luxos.Oricum,cert e că în funcţie de stilul nostru de viaţă alegem ceea ce dorim: hainele,mobile,mâncarea,persoana iubită...Important e să nu compari algerea ta cu cea a celorlalţi.Trebuia să fim mândri şi mulţumiţi de alegerea noastră,chiar dacă în ochii celor din jur nu pare a fi alegerea potrivită.Ei ne provesc prin prisma a ceea ce ei aleg neştiind că nu trebuie să-i judeci pe ceilalţi.Pot spune ca prin tot ceea ce facem,gândim şi alegem suntem unici şi nimeni şi nimic nu trebuie sa ne influenţeze-avem o singură viaţă şi dreptul de a ne construi singuri calea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu