duminică, 12 august 2012

Daca m-ai cere de sotie,as spune da!


Ajunsa acasa dupa o zi lunga,nu m-am putut gandi decat la un singur lucru,mai precis?o replica "Exista 3 meserii de baza:bogatia,saracia si sexul,din oricare castigi o paine...dar din dragoste si din scris mori de foame ma idiotule" 
Unii ar spune: "da frate,are dreptate" insa eu vin si contrazic.Din dragoste castigi tot ce ai,bune rele,din dragoste vin toate,chiar daca uneori suntem prea mandrii sau prea plini de orgoliu ca sa recunoasteam,cu totii am iubit macar o data.
Poti iubi de mai multe ori in viata,si sa fiu a naibii daca nu juri ca de data asta o faci cu adevarat.Dar cand vei stii cu siguranta care e dragostea cea mai mare si cea mai profunda a vietii tale?Probabil inainte sa mori.
Exista cazuri fericite care isi dau seama ce au inainte ca acele momente sa treaca si sa devina amintiri...acei oameni iubesc.
Am iubit si eu de mai multe ori...sau cel putin asa am crezut.Au fost zile in care eram sigura ca nu exista prostia asta,ci e doar o chestie inventata de Hollywood si filmele siropoase.Mi-am dat seama ca iubesc,si la inceput mi-a fost greu sa recunosc,dar in pofida acestor lucruri,stiu ca am ales ce a fost bine,si mai ales omul potrivit.
Ura nu o sa compenseze niciodata,si nu o sa fie vreodata mai puternica decat iubirea.Am si urat pe cineva,pe buna dreptate...insa am realizat ca viata e prea minunata si prea scurta ca sa iti umplii sufletul cu sentimente care sa ti-l otraveasca,eu una am ales dragostea.Nu ca o umplutura,ci ca mod de viata.
Din toate astea trebuie sa te gandesti ca fericirea nu e o destinatie,e o stare de spirit,asa ca nu strica sa fii cateodata trist,pentru ca si aia e o stare de spirit.Nu te gandi ca alergi prin viata haotic si la sfarsit vei ajunge sa cunosti bucuria.Esti fericit adesea,poate nu zilnic,dar periodic si asta inseamna ceva.Inseamna sa nu uiti ca la sfarsit nu e fericire,e doar melancolie,ci doar pe drum ...doar atunci, gasesti ceea ce cautai in viata.
Iubirea vindeca si cea mai adanca rana din sufletul tau,si uneori te face sa uiti complet ca au existat.Iti mai aduci aminte in treacat de ele,dar esti prea ocupat sa iubesti ca sa te mai gandesti.
Trecutul nu aduce nimic bun,stiu asta pentru ca sunt rac si am intentia sa tot dau inapoi,cand ar trebui sa imi mut planul actual la 180 de grade si poate atunci sa dau inapoi caci stiu ca de fapt merg inainte.Mi-am dat seama ca nu sunt o persoana libera,sunt o captiva a propriilor mele alegeri,si greseli...o groaza.O captiva a fiintei mele de neinteles,a firii mele vulcanice si zbuciumate.O captiva a sufletului tau,si pentru asta sunt fericita,zambesc si nu imi voi intoarce privirea spre trecut.



Alege sa iubesti asa cum stii tu mai bine,pastreaza-ti sufletul curat,si la sfarsit...cere BIS!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu